.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم ايران اسلامي به ولايت عشق مي‌ورزند
آيت‌الله طبرسي صبح امروز پس از اقامه نماز عيد فطر در سخناني در جمع نمازگزاران مركز استان مازندران با تبريك به مناسبت عيد فطر اظهار داشت:مردم ايران اسلامي به ولايت عشق مي‌ورزند...
مردم ايران اسلامي به ولايت عشق مي‌ورزند

نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري ولايت‌پذيري را شاخصه اصلي مومنان برشمرد و گفت: مردم ايران اسلامي به ولايت عشق مي‌ورزند.

به گزارش فارس ، آيت‌الله نورالله طبرسي صبح امروز پس از اقامه نماز عيد فطر در سخناني در جمع نمازگزاران مركز استان مازندران با تبريك به مناسبت عيد فطر اظهار داشت: تقوا و پرهيزگاري يكي از بركات و دستاوردهاي روزه است كه مومنان بايد براي قرار گرفتن در اين مرحله از پرهيزگاري تلاش كنند.
وي خروجي مهم روزه‌داري را كسب تقواي تام، مطلق و مستمر نام برد و تصريح كرد: انسان‌ها كه با روزه‌داري به تقوا و خويشتن‌داري رسيدند در تمامي امور زندگي بايد تقوا داشته باشند.
نماينده ولي فقيه در مازندران اجزاي تقوا را مالي، سياسي، عبادي، اجتماعي و خانوادگي برشمرد و بيان داشت: تقواي مقيد را همه دارند ولي در اسلام تقواي كامل تقواي مطلق است.
امام جمعه مركز استان مازندران با اشاره به اينكه مديران و دست‌اندركاران بايد در تقسيم منصب‌ها هم تقوا داشته باشند، خاطرنشان كرد: اگر در اين مورد نيز تبعيض قائل شويم تقوا را رعايت نكرديم.
طبرسي ادامه داد: اگر در ماه مبارك رمضان به تقوا رسيديم بعد از اين ماه نيز بايد تقوا در زندگي فردي و اجتماعي ما جريان داشته باشد.
نماينده ولي فقيه در مازندران با تأكيد بر اينكه خدواند در پايان ماه مبارك رمضان به همه ثواب مي‌‌دهد، گفت: بايد تلاش كنيم كه به پاداش و ثواب خاص برسيم.
وي به مسايل و حوادث بعد از انتخابات اشاره كرد و با اشاره به اينكه اسم بردن از فتنه نيز فتنه است، تصريح كرد: افكار و ذهن پاك مردم نبايد به مسايل سياسي بيهوده مشغول شود.
امام جمعه ساري در پايان ولايت‌پذيري را شاخصه اصلي مومنان برشمرد و گفت: مردم ايران اسلامي به ولايت عشق مي‌ورزند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.263 seconds.